حسینی کیا: عدم کنترل نقدینگی از عوامل افزایش قیمت خودرو است ، مافیا بازار خودرو را در اختیار گرفته

به گزارش انوار بلاگ، عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به مافیای بیرون از خودروسازی تاکید کرد: این مافیا درحقیقت بازار را در اختیار گرفته است و تمامی ندارد وهمیشه بوده و هست.

حسینی کیا: عدم کنترل نقدینگی از عوامل افزایش قیمت خودرو است ، مافیا بازار خودرو را در اختیار گرفته

سید جواد حسینی کیا در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت خودرو در روز های اخیر گفت: افزایش قیمت خودرو دلایل متعددی دارد و یکی از این دلایل این است که ما به خوبی نتوانستیم نقدینگی درجامعه را کنترل کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 200 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم وجود دارد که باید جهت دهی مناسبی برای آن صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با اشاره به مافیای بیرون از خودروسازی تاکید کرد: این مافیا درحقیقت بازار را در اختیار گرفته است و تمامی ندارد وهمیشه بوده و هست.

این کننده مجلس شرح داد: همچنین در حال حاضر شیفت سوم برخی واحد های خودروسازی فعال نیست که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

حسینی کیا در ادامه با اشاره به عدم دریافت مالیات از بخش معاملات خودرو تاکید کرد: در این بخش مجلس کم کاری داشته و باید از فردی که در سال بیش از یک خودرو معامله می کند مالیات 40 درصدی گرفته شود که در حال حاضر این مالیات پرداخت نمی شود و فرار مالیاتی در این زمینه وجود دارد.

وی بیان داشت: با این حال باید دستگاه های امنیتی و نظارتی به این مسئله(افزایش قیمت خوردو) ورود کرده و شعبی را خارج از روال عادی در این زمینه تعبیه کنند تا با مافیا های فروش خوردو در کشور، برخورد جدی شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2733

به "حسینی کیا: عدم کنترل نقدینگی از عوامل افزایش قیمت خودرو است ، مافیا بازار خودرو را در اختیار گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی کیا: عدم کنترل نقدینگی از عوامل افزایش قیمت خودرو است ، مافیا بازار خودرو را در اختیار گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید