35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، محمدحسین فیروزی، عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده مردم از برنامه نذر کتاب استان فارس خاطرنشان کرد: تنها با گذشت سه هفته از زمان برگزاری نخستین رویداد مردمی نذر کتاب تا تاریخ 8 شهریورماه 1402، بیش از 35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شده است.

35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شد

فیروزی با تأکید بر اینکه تا به امروز 1286 خیر نیک اندیش در استان در طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها مشارکت داشتند، گفت: ارزش ریالی کتاب های اهدا شده بیش از 17 میلیارد ریال است.

وی اعلام نمود: تمامی کتاب های اهدایی در برنامه مردمی نذر کتاب به وسیله کتابخانه های عمومی فارس آماده سازی شده و برای استفاده عموم مردم در کتابخانه ها قرار خواهد گرفت.

فیروزی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در این طرح گفت: علاقه مندان می توانند با اهدای یک کتاب به این رویداد بزرگ مردمی بپیوندند و به گردش کتاب در جامعه یاری نمایند. آدرس کتابخانه های عمومی استان فارس برای اهدای کتاب، در سامانه SAMANPL.IR در بخش لیست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

به گزارش ایبنا؛ نخستین طرح مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار به کتاب هایت بال بده به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این طرح از تاریخ 20 مردادماه شروع شده و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 19402

به "35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید