گیشه جوکر میلیارد دلاری شد

به گزارش انوار بلاگ، فیلم جوکر که با هزینه 60 میلیون دلاری ساخته شده است، مجموع فروش جهانی خود را به یک میلیارد دلار رساند.

گیشه جوکر میلیارد دلاری شد

به گزلارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، جوکر با بازی واکین فینیکس در حالی فروش جهانی خود را به مرز یک میلیارد دلار رسانده که 67 درصد از فروش خود را (حدود 680 میلیون دلار) از محل گیشه بین الملل کسب نموده است و بیش از 345 میلیون دلار آن نیز حاصل از فروش در سینماهای آمریکاست.

این فیلم پس از رونمایی در جشنواره فیلم ونیز و کسب شیر طلای بهترین فیلم و جایزه بهترین بازیگر مرد، توجهات فراوانی را به خود جلب کرد و با شروع اکران در ماه اکتبر تبدیل به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما با درجه سنی بزرگسال شد.

جوکر که با هزینه 60 میلیون دلاری ساخته شده با احتساب هزینه های بازاریابی تاکنون حداقل سود 500 میلیون دلاری را برای کمپانی برادران وارنر و دی سی به ارمغان آورده است. این فیلم با گذر از فروش مرد عنکبوتی 3 (895 میلیون دلار)، هم اکنون در رتبه سیزدهم پرفروش ترین فیلم های ابرقهرمانی سینما قرار گرفته است.

داستان فیلم جوکر درباره کمدین شکست خورده ای به نام آرتور فلک است که پس از تجربه های تلخ فراوان به یک دلقک قاتل و پوچ گرای خشن تبدیل می گردد. واکین فینیکس پس از جک نیکلسون، هیث لجر و جارد تلو، چهارمین فردی است که در یک فیلم بلند سینمایی در نقش جوکر بازی می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1350

به "گیشه جوکر میلیارد دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیشه جوکر میلیارد دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید