کوتینیو؛ بازیکنی که می تواند سیستم کونته را تغییر دهد

به گزارش انوار بلاگ، در صورت جذب احتمالی فیلیپ کوتینیو توسط اینتر احتمالاً سیستم بازی تیم آنتونیو کونته نیز تغییر خواهد نمود.

کوتینیو؛ بازیکنی که می تواند سیستم کونته را تغییر دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فیلیپ کوتینیو فوتبال خود را در اروپا از باشگاه اینتر شروع کرد. حالا نشریه توتو اسپورت گزارش داده که نراتزوری می تواند یک بار دیگر و با قراردادی دو ساله این ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد.

از طرف دیگر شایعات درباره حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا و علاقه زیاد این آرژانتینی برای بازی کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی هر روز بیشتر از قبل شنیده می گردد؛ موضوعی که می تواند در انتقال فیلیپ کوتینیو به اینتر یاری زیادی به باشگاه ایتالیایی بکند چرا که این برزیلی می تواند بخشی از قرارداد حضور لائوتارو در بارسا باشد. چیزی که به طور قطع باشگاه بارسلونا نیز از آن استقبال خواهد نمود.

در صورت پیوستن کوتینیو به اینتر و جدایی لائوتارو مارتینز از این تیم، می توانیم شاهد این موضوع باشیم که سیستم بازی تیم کونته در فاز هجومی دچار تغییر خواهد شد. روزنامه توتو اسپورت در همین رابطه گزارش داد که در صورت برگشت کوتینیو به اینتر سیستم این تیم به 1-3-2-4 تغییر خواهد نمود. به عبارت دیگر روملو لوکاکو به عنوان تک مهاجم به کار گرفته خواهد شد و پشت او کریستین اریکسن و فیلیپ کوتینیو قرار خواهد گرفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3396

به "کوتینیو؛ بازیکنی که می تواند سیستم کونته را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو؛ بازیکنی که می تواند سیستم کونته را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید