کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است

به گزارش انوار بلاگ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 2 محور روستایی در شهرستان شفت هنوز مسدود است، گفت: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است.

کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است

محمدرضا نازک کار در گف وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان به دنبال بارندگی شدید 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است.

وی شهرستان های تالش، صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودسر، لنگرود و املش را شهرستان های درگیر سیل طی شامگاه گذشته و صبح امروز دانست و اضافه کرد: در منطقه شرق گیلان تنها مشکل آبگرفتگی معابر را داشتیم که با کوشش مجموعه راهداران و شهرداری ها برطرف مشکل برطرف شده و ترافیک عادی و روان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مسدود اعلام کردن چند محور روستایی به واسطه بالا آمدن آب رودخانه ها طی ظهر امروز، یادآور شد: در حال حاضر ترافیک در این محورها نیز جریان دارد.

نازک کار با بیان اینکه 2 محور روستایی در شهرستان شفت هنوز مسدود است، گفت: تا اواخر وقت امروز این دو محور نیز بازگشایی خواهد شد.

وی از تخریب یک دستگاه پل سه دهنه در شهرستان املش اطلاع داد و اعلام کرد: برآورد ریالی خسارات وارده به ابنیه راه تا فردا اعلام می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 595

به "کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید