واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه نویی

به گزارش انوار بلاگ، احسان اصولی در خصوص مسائل مطرح شده نسبت به تمدید قرارداد امیر قلعه نویی تا خاتمه جام جهانی 2026 گفت: بحث قرارداد سرمربی ها به وسیله رئیس و سیستم اداری فدراسیون انجام می گردد. ما با هم همفکری می کنیم اما از لحاظ اساسنامه ای این گونه نیست که تمدید قرارداد احتیاج به مصوبه هیات رئیسه داشته باشد.

واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه نویی

وی در مورد آنکه آیا در جلسه امروز مسئولان فدراسیون سازمان لیگ آیا قلعه نویی حضور داشت، گفت: خیر، من جلسه ای در مورد فوتسال داشتم.

سخنگوی فدراسیون در مورد مسائل مالی این مجموعه و اینکه آیا تاج رئیس کمیته مالی انتخاب نموده است، پاسخ داد: بحث مسائل مالی فدراسیون تحت تأثیر فضای مالی کشور نیز هست. وقتی کشور ما به علت تحریم ها مسائلی دارد، فدراسیون نیز تابع این موضوع است، اما این بحث در حال مدیریت است و ان شاءالله برطرف خواهد شد.

اصولی افزود: در مورد بحث کمیته مالی نیز هنوز تاج فردی را در هیات رئیسه معرفی ننموده و ما منتظر این موضوع هستیم. همین الان کارتابل خود را آنالیز کردم و هیچ ابلاغی در این خصوص برای هیچ فردی نیامده بود.

وی در مورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی امید اعلام کرد: هفته قبل هم گفتم تمام مقدمات، مؤخرات و اشکال ماجرا نهایی شده، ما هفته قبل را اعلام کردیم که به تعطیلات خوردیم اما در کمتر از یک هفته آینده سرمربی تیم امید معرفی خواهد شد. تقریبا در این خصوص به جمع بندی رسیده ایم.

سخنگوی فدراسیون در مورد منتفی شدن حضور تیم ملی در تورنمنت کافا پاسخ داد: هنوز چیزی را به من اطلاع نداده اند.

اصولی در مورد اینکه ظاهرا امیر قلعه نویی با توجه به شرکت نکردن روسیه در این تورنمنت، مخالف حضور تیم ملی کشورمان است، گفت: این تصمیم سرمربی است، اما من اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای جایگزینی تورنمنت کافا دارند، گفت: باید دید دوستان ما در دپارتمان تیم ملی و مسئولان تیم ملی چه پیشنهادی خواهند داد. قطعا فدراسیون برنامه هایی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 18146

به "واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه نویی" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه نویی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید