والیبال انتخابی المپیک، ایران 2 - کره جنوبی یک

به گزارش انوار بلاگ، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک به مصاف کره جنوبی رفت.

والیبال انتخابی المپیک، ایران 2 - کره جنوبی یک

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک که در چین در حال برگزاری است به مصاف کره جنوبی رفت.

سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی مهم و معین کنده بودند.

ست اول

اسپکرهای ایران در ست نخست، عملکردی دور از انتظار و ناامید کننده داشتند و بازیکنان کره در مقابل با حمایت های خوب و حملات موثر، تیم برتر میدان بودند. نتیجه ست نخست 25 بر 22 برای کره بود.

بازیکنان ایران تلاش خود را برای جبران امتیازات از دست رفته به کار گرفتند ولی کره تیمی نبود که به راحتی ببازد. توپگیری و استفاده از توپ های برگشتی، تقطه قوت آنها بود.تیم ملی ایران در ست نخست 8 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور و 13 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم کره نیز 18 امتیاز از اسپک، یک امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 5 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.

ست دوم

از نوع بازی تیم ملی کره معین بود که بازیکنان این تیم، شناخت خوبی از بازیکنان ایران و نحوه بازی آنها دارند. علاوه بر این، دریافت و توپگیری کره ای ها به مراتب بهتر از ایران بود به طوری که هیچ توپ به سادگی زمین کره را لمس نمی کرد. با این حال غلبه بر مسائل روحی در تیم ایران، کلید باز شدن قفل مسائل در سال های گذشته بوده است. باتقویت دفاع روی تور و چند حمله پیروز به ویژه از سوی علی شفیعی، روحیه از دست رفته را به تیم برگرداند ولی در کل فرایند امتیازگیری تیم ایران در پوئن های بالا، کند بود و همین مسئله امیازات کره را به ایران نزدیک کرد. ست دوم یا نتیجه 25 بر 21 به سودایران تمام شد.

تیم ملی ایران در انتها ست دوم، 22 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع روی تور و 19 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم کره نیز 30 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.

ست سوم

تیم ایران از شروع ست سوم، تیم برتر میدان بود و حتی در مقاطعی 6 امتیاز از حریف پیش افتاد ولی تعلل ملی پوشان در برخی لحظات، اجازه قدرت نمایی مجدد به کره جنوبی داد. تیم ایران در نهایت ست سوم را نیز 25 بر 18 به سود خود انتها داد.

ادامه دارد...

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2096

به "والیبال انتخابی المپیک، ایران 2 - کره جنوبی یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال انتخابی المپیک، ایران 2 - کره جنوبی یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید