هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی گشایش یافت

به گزارش انوار بلاگ، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی گشایش یافت

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین با بیان این که آمارهای سرانه مطالعه در کشور زنگ خطر را به صدا درآورده است، گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حرکتی در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی است.

محمد محمدپور، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه همه جانبه به ارتقای سرانه مطالعه احتیاج داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به حشور 950 ناشر داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، اضافه نمود: در حوزه نشر حدود 900 ناشر داخلی با 150 هزار عنوان کتاب و 50 ناشر خارجی با 25 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی در انتها اضافه نمود: در حوزه نشر دیجیتال نیز 15 هزار عنوان اثر در این نمایشگاه عرضه شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین اللملی تبریز نیز در این آیین، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز یک احتیاج و مطالبه بوده و در سطح بالایی نیز برگزار می گردد.

حبیب ماهوتی با تاکید بر این که نمایشگاه کتاب تبریز نسبت به سایر نمایشگاه ها در سطح بالایی برگزار شده و این موضوع نشانگر علاقه مردم استان به کتاب و کتابخوانی است، اضافه نمود: هرچند در فضای مجازی نیز نمایشگاه هایی برگزار می گردد اما متاسفانه بوی کتاب و کاغذ هرگز از فضای مجازی به مشام نمی رسد.

وی با بیان این که نمایشگاه کتاب بهترین نمایشگاه بین 60 نمایشگاه برگزار شده طی سال در نمایشگاه بین المللی تبریز است، گفت: در این دوره نیز بیش از 900 ناشر در نمایشگاه کتاب تبریز حضور دارند که نزدیک ناشران حاضر شده در نمایشگاه تهران است.

بر اساس این گزارش، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی از 29 مهر تا 4 آبان ماه (از ساعت 10 صبح الی 20) در نمایشگاه بین المللی تبریز برپا است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 832

به "هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید