مردانی: برای طلای جهان به نروژ می روم

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی نروژ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است.

مردانی: برای طلای جهان به نروژ می روم

مهرداد مردانی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد اردوها و نحوه برگزاری گفت: شرایط اردوها بسیار خوب است و بهترین تمرینات را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم. پیست دو میدانی هم که جدیدا افتتاح شده باعث می شود که ما در این شرایط سخت کرونا جا به جا نشویم و خدایی نکرده به این ویروس مبتلا نشویم.

وی در مورد مسابقات جهانی گفت: تجربه کافی برای حضور در این مسابقات را دارم و حریفان را کامل می شناسم و با بیشتر آنها کشتی گرفته ام و برای کسب مدال طلا به این مسابقات می روم و به امید خدا با دست پر بر می گردم. حریفان اصلی من در این رقابت ها کشورهای روسیه، قرقیزستان، ترکیه و مولداوی هستند.

مردانی در مورد مربیان سازنده حاضر در تیم ملی گفت: حضور این مربیان صد در صد مفید است چراکه هم دانش مربیان سازنده در کنار کادر فنی بالا رفته است و هم می توانند بهترین کشتی گیران را تربیت کنند و هم اینکه انگیزه خود این مربیان برای کار بیشتر می شود که در استانهایشان قویتر ظاهر شوند. بیشتر کشتی گیران با مربیان سازنده خودشان راحت تر هستند. مثلا به شخصه من با رضایی مربی خودم ارتباط نزدیک تری دارم و با توجه به این موضوع به کادر فنی بیشتر نزدیک شده ام.

فرنگی کار 60 کیلو در مورد مسابقات انتخابی گفت: حضورم در انتخابی و پیروزی مقابل حریفم موجب شدتا بعد از یکسال و نیم دوری دوباره دوبنده تیم ملی را پس بگیرم.

وی در مورد لیگ برتر که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد گفت: با تیم فولادین ذوب آمل قرار داردم، حضور در لیگ باعث می شود که کشتی گیران آمادگی خود را از دست ندهند، البته لیگ کشتی در آمد مالی آنچنانی برای کشتی گیران ندارد ولی گوشه ای از مسائل آن ها را برطرف می کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10808

به "مردانی: برای طلای جهان به نروژ می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی: برای طلای جهان به نروژ می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید