قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی گردد

به گزارش انوار بلاگ، کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه ها در آخرین مصوبه خود یک تبصره تازه به قوانین نقل وانتقالاتی اضافه نمود که براساس آن سه باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، با رعایت سقف قرارداد می توانند یک بازیکن بزرگسال دیگر برای رقابت هایی آسیایی به خدمت بگیرند.

قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی گردد

به این ترتیب سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و نساجی به جای 19 بازیکن بزرگسال، 20 بازیکن بزرگسال می توانند در فهرست خود داشته باشند، اما یک بازیکن باید فقط در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در لیگ برتر اجازه بازی نخواهد داشت. البته طبق مصوبه نو دو شرط نیز برای استفاده از این قانون وجود دارد؛ اول اینکه باشگاه ها سقف بودجه خود را رعایت نمایند و دوم اینکه بازیکنان رده امیدشان را برای مسابقات انتخالی المپیک و بازی های آسیایی هانگژو به طور کامل در اختیار تیم امید قرار دهند.

پس از اعمال این قانون، شایعاتی پیرامون استفاده باشگاه سپاهان از تبصره نو مطرح و گفته شد براساس این قانون باشگاه اصفهانی می تواند قرارداد آل کثیر یا برایان دابو را ثبت و از این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند، اما پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد تبصره نو نیز به باشگاه سپاهان چنین اجازه ای نمی دهد.

سقف بودجه باشگاه سپاهان پُر شده است و این باشگاه نمی تواند از تبصره نو کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه ها استفاده کند و قرارداد آل کثیر و برایان دابو ثبت نخواهد شد و به این ترتیب این دو بازیکن حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی توانند تیم شان را همراهی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 19524

به "قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید