علوی: با ارتباط تصویری به پرسش های AFC پاسخ دادیم، جزئیات اصلاح اساسنامه اطلاع رسانی می گردد

به گزارش انوار بلاگ، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت که در تماس تصویری با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسش های آنها برای انتخاب مهدی محمدنبی پاسخ داده شده است.

علوی: با ارتباط تصویری به پرسش های AFC پاسخ دادیم، جزئیات اصلاح اساسنامه اطلاع رسانی می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرمهدی علوی درباره انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون برگزار گردید. در ابتدا، موضوع انتخاب دبیرکل فدراسیون مورد بحث و آنالیز نهاده شد و آقای نبی با قاطعیت آرای اعضای هیئت رئیسه معرفی و انتخاب شد.

وی اضافه نمود: از کوشش و زحمات ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیق داریم . مقارن با جلسه امروز و همچنین جلسه روز گذشته و ارتباط اینترنتی با مقامات AFC، نامه این کنفدراسیون به فدراسیون رسید و انتخاب نبی توسط هیئت رئیسه تأیید شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا ابراهیم شکوری از سمت خود استعفا نموده بود یا نه، گفت: پس از انتخاب حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال فرایند طی شده برای انتخاب دبیرکل فدراسیون در جلسه ای میان ایشان و شکوری مطرح و صحبت شده بود که امروز این فرایند به انتخاب نبی منجر شد.

علوی در رابطه با نامه های اخیر AFC به فدراسیون برای انتخاب نبی گفت: می دانید که در طول سال و به صورت عادی مباحث مختلفی بین فدراسیون فوتبال و AFC و همچنین فیفا در حوزه های مختلف اجرایی و حقوقی وجود دارد. در نهایت تصمیم گیری در هیئت رئیسه با حضور همه نفرات انجام و نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب شد.

وی ادامه داد: مسئله دوم در رابطه با اصلاح اساسنامه و دستورالعمل و آیین نامه ها بود که مصوبه Time Table آن انجام شد تا در زمان مقرر به فیفا ارجاع داده گردد. قطعاً جزئیات اصلاح اساسنامه در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد. این مباحث از جانب حقوقی و تدوین مقررات مورد آنالیز قرار می گیرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: از همراهی رسانه ها تشکر می کنیم که در موعد زمانی مهم موضوع جامعیت فوتبال را مورد توجه قرار داده و اجازه دادند جهت طبق روال خودش پیش برود. بی تقوایی شکل گرفته را شاهد بودیم و امروز خوشحالیم جهت به سمتی پیش رفت که موضوع انتخاب نبی به تأیید AFC رسید و اگر به سایت کنفدراسیون مراجعه کنید در بخش فدراسیون ایران نام نبی به عنوان دبیرکل دیده می گردد.

علوی درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح داد: باید مجمع عمومی مرتبط با اصلاح اساسنامه برگزار گردد و سپس به تأیید اعضای هیئت رئیسه و دولت برسد. خط مشی فدراسیون این بود که انتخابات در زمان اعلام شده برگزار گردد، اما پس از برگزاری مجمع عمومی مرتبط با اصلاح اساسنامه زمان انتخابات در دستور کار فدراسیون قرار می گیرد. بنابراین ابتدا بابد آنالیز های حقوقی و تدوین مقررات انجام گردد.

وی در انتها بار دیگر به انتخاب نبی اشاره نمود و گفت: در ارتباط با این موضوع جلسه چند ساعته در هیئت رئیسه و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردیم و دوستان توضیحات خود را کامل بیان کردند. شاید در مکاتبات جزئیات شفاف نباشد، اما در جلسه مجازی و ارتباط تصویری به تمام پرسش های AFC توضیحات فدراسیون داده و در کمترین زمان ممکن انتخاب دبیرکل تأیبد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3777

به "علوی: با ارتباط تصویری به پرسش های AFC پاسخ دادیم، جزئیات اصلاح اساسنامه اطلاع رسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: با ارتباط تصویری به پرسش های AFC پاسخ دادیم، جزئیات اصلاح اساسنامه اطلاع رسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید