شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در بچه ها 5 تا 11 سال است

به گزارش انوار بلاگ، تصمیم ایالات متحده در خصوص تزریق واکسن کووید 19 فایزر/ بیو ان تک برای بچه ها 5 تا 11 ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ گردد.

شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در بچه ها 5 تا 11 سال است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی نیوز، منابع مطلع می گویند تصمیم ایالات متحده در خصوص تزریق واکسن کووید 19 فایزر/ بیو ان تک برای بچه ها 5 تا 11 ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ گردد.

جدول زمانی بر اساس این انتظار است که واکسن فایزر/بیوان تک، داده های کافی از آزمایشات بالینی داشته باشد تا از مجوز استفاده اضطراری (EUA) سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای گروه سنی مذکور استفاده کند.

اگر فایزر درخواست مجوز استفاده اضطراری از واکسن خود را تا خاتمه ماه سپتامبر (سه هفته دیگر) ارسال کند و داده ها از استفاده از آن پشتیبانی نمایند، تا زمان رسیدن به ماه اکتبر (اواسط مهرماه) محصول فایزر طی چند هفته برای تزریق به بچه ها آماده خواهد شد.

سازمان غذاو داوری آمریکا در حالی تصویب واکسن شرکت فایزر را آنالیز می نماید که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا و آژانس دارویی اروپا ارتباط بعضی از عوارض ماند التهاب قلبی را با این واکسن را تأیید نموده اند (اینجا بخوانید). بعلاوه طبق اعلام رسانه های آمریکا، بعضی از موارد مرگ و میر مرتبط با تزریق واکسن هم در حال آنالیز است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10761

به "شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در بچه ها 5 تا 11 سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در بچه ها 5 تا 11 سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید