شجاعی: این بازی برای هر دو تیم حساس است

به گزارش انوار بلاگ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر تیمی که بیشتر کوشش کند می تواند برنده ملاقات باشد.

شجاعی: این بازی برای هر دو تیم حساس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی ایران با عراق گفت: مطمئنا بازی مهمی برای ما است. در این مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را بررسی کنیم و می دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم. اما ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم. در واقع می خواهیم بازی قبلی که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه می دانند که این بازی برای هر دو تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر کوشش کند می تواند برنده ملاقات باشد.

وی ادامه داد: بی تردید برای هر مربی که تازه از راه می رسد و تیم را در درست می گیرد، شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمانبر است به خصوص در بحث تیم های ملی. این موضوع درباره آقای ویلموتس هم صدق می نماید اما فکر می کنم باتوجه به مدت کوتاهی که ایشان تیم را در اختیار گرفته نتایج و بازیهای خیلی خوبی را شاهد بودیم و شناخت خیلی خوبی در این مدت زمان بدست آورده است و مطمئنا با گذشت زمان و در آینده بازی ها و نتایج بهتری هم شاهد خواهیم بود.

  • آخرین شرایط تیم ملی از زبان رئیس فدراسیون فوتبال

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1323

به "شجاعی: این بازی برای هر دو تیم حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: این بازی برای هر دو تیم حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید