سام درخشانی مجری مسابقه ایران شد

به گزارش انوار بلاگ، سام درخشانی با اجرای مسابقه ایران به شبکه یک می آید.

سام درخشانی مجری مسابقه ایران شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای برنامه، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی ایران به کارگردانی سعید رضایت را برعهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجری گری درخشانی پس از حدود 2 دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می گردد.

هاشم رضایت تهیه نماینده ایران درباره شرایط فراوری حال حاضر این مسابقه بزرگ گفت: به دلیل تأخیری که در اتمام ساخت دکور و طراحی اپلیکیشن مسابقه به وجود آمد ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه ریزی از پیش معین شده شروع می گردد و همین امر مقداری پخش را نیز به تعویق انداخت. با این حال ثبت نام شرکت نمایندگان طی فراخوانی که از 2 هفته پیش اعلام کردیم شروع شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز شروع خواهد شد.

وی اضافه نمود: مسابقه ایران در 156 قسمت برای پخش از شبکه اول سیما فراوری می گردد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته پخش آن به صورت 2 روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب ها) خواهد بود. در ایام نوروز 99 نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه روی آنتن می رود.

این تهیه نماینده در ادامه با اشاره به نحوه ثبت نام مخاطبان در مسابقه بیان نمود: علاقه مندانی که می خواهند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی ها و ... در این مسابقه شرکت نمایند، می توانند با مراجعه به سایت شبکه یک و دانلود اپلیکیشن ایران، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام نمایند. در این اپلیکیشن تمامی سوالات و پاسخ های آن وجود دارد و شرکت نمایندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه ای را پرداخت نمی نمایند.

رضایت در خاتمه درباره حامی اقتصادی مسابقه عنوان نمود: هزینه های مسابقه و جوایز شرکت نمایندگان از سوی شبکه اول سیما پرداخت می گردد و برنامه فعلا اسپانسری ندارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2491

به "سام درخشانی مجری مسابقه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام درخشانی مجری مسابقه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید