دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم، شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!

به گزارش انوار بلاگ، استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر منشا تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن در حال حاضر تنها مهاجم این تیم باشد.

دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم، شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!

مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان براثر ضربه ای که به دنده اش داشت مصدوم و از زمین بازی تعویض شد.

اما بعد از آنالیز پزشکان استقلال معین شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی تر از پیش بینی های اولیه بوده است، او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی 8 سانتی روبرو شده است و در دنده 10 و 11 این بازیکن هم رد شکستگی دیده شده است.

با این شرایط به طور قطع دیاباته بین سه تا 4 هفته باید دور از میادین باشد و نمی تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این مساله بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.

استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر منشا تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن در حال حاضر تنها مهاجم این تیم باشد.

از طرف دیگر استراماچونی مدت ها است که برای جذب یک مهاجم درخواست داده است که مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده اند تا اوضاع استقلال بحرانی به نظر برسد.

با این شرایط استرماچونی ناچار است در بازی های پیش رو از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع خود نشان می دهد که آبی ها در خط حمله چه شرایط بحرانی را پشت سر می گذارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 279

به "دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم، شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم، شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید