خبرنگاران همکاری گسترده هلال احمر و ارتش برای مقابله با کرونا

به گزارش انوار بلاگ، تهران - خبرنگاران - همکاری گسترده هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با کرونا در نشست مشترک سرپرست جمعیت هلال احمر و معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.

خبرنگاران همکاری گسترده هلال احمر و ارتش برای مقابله با کرونا

به گزارش عصر سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در نشست مشترک کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر با امیر سرتیپ جهانشاهی؛ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، مقرر شد 2 مجموعه در طرح غربالگری بیماری کرونا در 13 استان کشور، همکاری گسترده ای داشته باشند.

لازم به ذکر است با ابلاغ وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی کرونا؛ مسئولیت مدیریت و نظارت بر اکیپ های غربالگری کووید 19 در خروجی های 13 استان تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، گلستان، مازندران، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، همدان، البرز و لرستان به جمعیت هلال احمر، محول شده است.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 16 هزار و 169 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 988 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 5 هزار و 389 نفر نیز بهبود یافته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3305

به "خبرنگاران همکاری گسترده هلال احمر و ارتش برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری گسترده هلال احمر و ارتش برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید