خبرنگاران مه غلیظ دید افقی رانندگان را در خراسان شمالی کاهش داد

به گزارش انوار بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- ربیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هم اینک مه غلیظی بیشتر محورهای استان را فراگرفته که باعث کاهش دید افقی رانندگان به کمتر از سه متر شده است.

خبرنگاران مه غلیظ دید افقی رانندگان را در خراسان شمالی کاهش داد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در حال حاضر شدت مه گرفتگی محورهای بجنورد به آشخانه، بجنورد به اسفراین، شیروان به فاروج و آشخانه به چمن بید بیشتر از دیگر محورها گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر محورهای استان نیز شاهد مه گرفتگی با غلظت کمتر هستیم، رعایت سرعت مطمئنه و روشن نگه داشتن چراغ های مه شکن خودرو و پرهیز از توقف های غیرضروری در حاشیه راه ها را متذکر شد.

وی گفت: همچنین از رانندگان خواسته می گردد بویژه در محورهایی که در حاشیه مناطق مسکونی قرار دارند با توجه به احتمال عبور عابر پیاده حتما احتیاط بیشتری داشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

استان خراسان شمالی با پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس قرار گرفته است.

استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 1,54 درصد از راه های کشور را شامل می گردد.

اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در صندلی 13 استان های کشور قرار گرفته است.

طول راه های شریانی استان خراسان شمالی 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را شامل می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2628

به "خبرنگاران مه غلیظ دید افقی رانندگان را در خراسان شمالی کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مه غلیظ دید افقی رانندگان را در خراسان شمالی کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید