خبرنگاران اکبرپور: موسوی استقلالی نیست

به گزارش انوار بلاگ، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به حاشیه بردن آبی پوشان هنر نیست و کسی که این کار را انجام می دهد استقلالی به شمار نمی رود.

خبرنگاران اکبرپور: موسوی استقلالی نیست

علیرضا اکبرپور در واکنش به مصاحبه عبدالرضا موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: آقای موسوی تو استقلالی نبودی و آمدنت به استقلال برای آن بود که از نام این تیم سوء استفاده کنی، از زمانی که قدم در باشگاه استقلال گذاشتی برای آبی پوشان در فضای حقیقی و مجازی حاشیه درست کردی و این هنر مدیریت نیست.

او با بیان اینکه انتقاد موسوی از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان منطقی نیست گفت: چرا برخی با آبروی استقلال بازی می کنند چطور زمانی که برنامه ات برای مدیرعامل شدن بود وزیر پرسپولیسی نبود. بعد از انتخاب علی فتح الله زاده وزیر پرسپولیسی شد. باید قبول کنید که در مجموعه حواشی و باخت های استقلال شریک هستید. چرا انتظار دارید که استقلال را به اسم شما بزنند؟

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: اگر آمدید در خدمت استقلال باشید و برای پیشرفت این تیم کار کنید میز و سمت معنایی ندارد اما اگر برای مدیرعاملی آمدید و منافع را در نظر گرفتید بدون شک دلیل این حاشیه ها به خاطر کوتاه ماندن دست شما از میز مدیرعاملی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2711

به "خبرنگاران اکبرپور: موسوی استقلالی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکبرپور: موسوی استقلالی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید