خبرنگاران آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است

به گزارش انوار بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بسیاری از کانال ها و گروه های فضای مجازی درحال انتشار آماری از شمارش آرا هستند که به هیچ عنوان صحت ندارد و آمار رسمی صرفا از سامانه جامع انتخابات، کمیته اطلاع رسانی و رسانه های رسمی اعلام می گردد.

خبرنگاران آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است

جواد سالارزهی آدینه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این رابطه اطلاعیه ای نیز از سوی این کمیته صادر شده است که از عموم هم استانی های عزیز در خواست می گردد آمار صحیح و واقعی را به وسیله کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، روابط عمومی استانداری و رسانه های رسمی پیگیری نمایند و به اخبار و مطالب جعلی و کذب فضای مجازی توجهی ننمایند.

وی با تشریح مفاد اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: به اطلاع مردم فهیم و همواره در صحنه استان می رسد؛ با توجه به اینکه از هم اکنون در بسیاری از کانال ها و گروه های فضای مجازی، آمار و اطلاعات مربوط به شمارش آرا و نتایج انتخابات در حوزه های انتخابیه استان در حال انتشار است، از عموم مردم درخواست می گردد، از آنجاییکه شمارش وتجمیع آرا توسط سامانه جامع انتخابات صورت می پذیرد و فقط اعضای ستاد انتخابات به آن دسترسی دارند؛ صرفاً به اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی استانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان استناد نمایند و اخبار غیر موثق و بدون منبع این کانال ها را ملاک نتیجه انتخابات قرار ندهند.

به گفته رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان کار شمارش آرا از ساعتی قبل در شعب اخذ رای این استان شروع شده است.

علی زینی وند گفت: پس از شمارش کامل آرا نتیجه انتخابات به وسیله ستاد انتخابات و رسانه های رسمی به اطلاع مردم عزیز می رسد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2607

به "خبرنگاران آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید