تبعیض های ادامه دار وزارت ورزش ، زارع: خبری از مسئولین نیست و فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند

به گزارش انوار بلاگ، قهرمان کشتی آزاد دنیا گفت: خیلی وقت است از وزارت ورزش خبری نداریم و جوایز مسابقات چندسال قبل هم هنوز دریافت نکرده ایم و آن ها فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند و یاد ما میفتند.

تبعیض های ادامه دار وزارت ورزش ، زارع: خبری از مسئولین نیست و فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند

گروه ورزشی خبرنگاران- در برنامه این هفته سوت سرانجام به رشته کشتی ، اردو و شرایط تیم ملی برای مسابقات پرداخته شد.

امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد دنیا مهمان ویژه برنامه بود.

قهرمان کشتی آزاد دنیا توضیحاتی را در مورد شرایط تیم ملی، مسابقات پیش رو و وزارت ورزش عنوان نمود که گزیده این گفت گو را در ادامه می بینید.

زارع درباره شرایط تمرینات تیم ملی کشتی قبل از مسابقات صربستان گفت: کم تر از 30 روز به مسابقات صربستان و بعد از آن 10 روز بعد بازی های آسیایی را در پیش داریم.

شرایط به خوبی پیش می رود، در شرایط حساسی قرار داریم و آخرین تمرینات پرفشار را پشت سر می گزاریم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

قهرمان کشتی آزاد دنیا درباره توقع و انتظارات مردم از کشتی گیران اعلام کرد: این لطف مردم است که مشتاقانه و با تعصب به ورزش اول کشورمان نگاه می نمایند اما کسی که تخصصی در زمینه ای ندارد و قضاوت می نماید کار آزار دهنده ای است اما این قضاوت ها بالای سرمان جا دارد و این لطف مردم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با دعا و انرژی مثبتشان با مقام هایی که در میادین بین المللی می گیریم دلشان را شاد کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

امیرحسین زارع درباره مسئولین و وزارت ورزش اعلام کرد: خیلی وقت است از وزارت ورزش خبری نداریم، آن ها فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند.

از سال 2021 پاداشی نگرفته ایم و خیلی وقت است از آن ها خبری ندارم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

زارع در پاسخ به این سوال که آیا پس از بخشنامه ای که برای استخدامی قهرمانان داده شده بود استخدام شده است یا خیر گفت: برای هیچکدام از بچه ها این اتفاق نیفتاد به غیر از یکی دو مورد که خود دبیر پیگیری کرد.

وی درباره زندگی قهرمانی اعلام کرد: مردم تا حدودی با زندگی قهرمانی آشنایی دارند مخصوصا ورزش کشتی که بسیار سخت و طاقت فرسا است ،تمرینات و اردوهای پرفشار دارد، همین سختی ها است که قهرمانان را می سازد در کنار این سختی ها و فشار تمرینات باید یک سبک زندگی را با نظم خاص دنبال کنیم که ضروری است که باعث سخت شدن و محدود کردن چارچوب ها است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان درباره اینکه او مقدار یک فوتبالیست، 10 برابر افتخارات دنیای و مدال دارد اما اون بازیکن فوتبال است که بیشتر رسانه ای می گردد اظهار کرد: من کارکسی را کوچک نمی کنم چرا که فوتبالیست ها هم زحمت می کشند اما اگر بیشتر از کشتی مدال گرفته اند ما برای پاداش ها سکوت می کنیم.

نمی دانیم چرا قهرمانی های کشتی گیران به چشم نمی آید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

او در آخر درباره مسابقات صربستان گفت: امیدوارم تیم ایران قهرمان بگردد و آن را به مردم ایران هدیه بدهیم

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 19360

به "تبعیض های ادامه دار وزارت ورزش ، زارع: خبری از مسئولین نیست و فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند" امتیاز دهید

3 کاربر به "تبعیض های ادامه دار وزارت ورزش ، زارع: خبری از مسئولین نیست و فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعیض های ادامه دار وزارت ورزش ، زارع: خبری از مسئولین نیست و فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک سراغ ما را می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید