برنامه های هفته گردشگری در تهران اعلام شد

به گزارش انوار بلاگ، تهران برنامه های هفته گردشگری را که از پنجم تا 12 مهر برگزار می شود، بیان نمود که تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی با 15 درصد در عرضه آثار هنری، از آن جمله است.

برنامه های هفته گردشگری در تهران اعلام شد

ایسنا: پنجم مهر ماه برابر با 27 سپتامبر روز جهانی جهانگردی نام گذاری شده است؛ زمانی که فصل گردشگری در نیمکره شمالی انتها می یابد و آغاز سفر در نیمکره جنوبی زمین است. شعاری که سازمان جهانی جهانگردی برای سال 2019 برگزیده: گردشگری و اشتغال؛ آینده ای بهتر برای همه است. ایران نیز سال جدید گردشگری را با شعار آموزش، مهارت و اشتغال از پنجم مهرماه آغاز می کند. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده این مناسبت در ایران، یک هفته گرامی داشته می شود و قرار است 500 رویداد برگزار شود. همچنین اعلام شده برخلاف سنت همیشه، میزبان مراسم روز جهانی امسال در ایران، شهر تهران نخواهد بود و مراسم در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

پرهام جانفشان ـ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ـ نیز اعلام کرده در تهران بیش از 30 برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار می شود.

به گفته او، ششم تا دهم مهرماه به کارگاه های و نشست های آموزشی اختصاص دارد و تورهایی در شهرستان های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برگزار می شود. همچنین تور پیاده روی فعالان صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه 5 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی، تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب از تاریخ 5 تا 12 مهر را از دیگر برنامه های این هفته گفت و ادامه داد: به منظور توجه حداکثری به رشد اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار، نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف 15 درصدی در عرضه آثار هنری برگزار می شود.

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: متقاضیان برای اطلاع و شرکت در تورهای تهرانگردی و شهرستان های تابع این استان با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه 5000542020 می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 321

به "برنامه های هفته گردشگری در تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته گردشگری در تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید