برنامه روز پایانی جام بیست و سوم، تلاش حسینی برای کسب مدال طلا

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشورمان در روز پایانی دو نماینده دارد. کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم دور نخست فرناندا آگویره از شیلی را پیش رو دارد و سپس به مصاف آشلی کرایولد از کانادا می رود. بانوی مدال آور کشورمان در المگیک 2016 ریو و جهانی دوره قبل در ادامه یکی از تکواندوکاران چین تایپه، مالی و ماکائو را پیش رو خواهد داشت.

برنامه روز پایانی جام بیست و سوم، تلاش حسینی برای کسب مدال طلا

ئی چینگ لی از چین تایپه طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و همچنین مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده است. فنگ از ماکائو نیز پیش از این مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است. همچنین در مسابقات قهرمانی جهان 2013 و 2015 نیز حضور داشته است.

پوریا عرفانیان نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان نیز در نخستین مبارزه مقابل باربوسا الویس از پورتریکو دارنده مدال برنز قهرمانی پان آمریکا را پیش رو دارد و در دور دوم باید برنده دیدار آنتون کوتکوف از روسیه (دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2013) و ایسیاه پولارد توباگو را شکست دهد.عرفانیان در صورت رسیدن به دور سوم احتمالا حریفی از کره جنوبی را پیش رو خواهد داشت.

روز جمعه از ساعت 14/30 دقیقه رقابهای نیمه نهایی و نهایی اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان، 57- و 62 کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که میرهاشم حسینی در مرحله نیمه نهایی وزن 63- کیلوگرم به مصاف محمد اف از آذربایجان می رود. فزونی حسینی در این مبارزه می تواند راستا کسب عنوان سومی تیم کشورمان را هموار کند.

حسینی امروز بعد از یک دور استراحت، عمرحجامی از مراکش، لجاندرو چانگ از آمریکا، هاکان رسیر از ترکیه و جیا هسین هو از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود و مدال برنز خود را تا کنون قطعی کرده است.

از تیم 14 نفره اعزامی ایران، تا کنون، 12 تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که، میرهاشم حسینی فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقیب آذری خود می رود. آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر فردا جمعه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 767

به "برنامه روز پایانی جام بیست و سوم، تلاش حسینی برای کسب مدال طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز پایانی جام بیست و سوم، تلاش حسینی برای کسب مدال طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید