با بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ آشنا شوید

به گزارش انوار بلاگ، پس از مشکلاتی که در سال های اخیر برای هواوی پیش آمد، بازار گوشی های اندرویدی هم اینک در دست دو شرکت سامسونگ و شیائومی است. سامسونگ همچنان بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می شود و شیائومی هم که بزرگ ترین تولید کننده گوشی چینی است.

با بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سایت دیجی رو، محصولات هر دو کمپانی در کشور ما نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو بوده اند و مدل های مختلفی از گوشی های آن ها در بازار یافت می شود. در ادامه قصد داریم تا بهترین گوشی های سامسونگ و شیائومی را که در حال حاضر می توانید تهیه کنید، خدمت شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ

گلکسی اس 21 اولترا

گلکسی اس 21 اولترا در حال حاضر بهترین و البته گران قیمت ترین گوشی پرچمدار سامسونگ است. طراحی این گوشی تاحدودی زیادی بر پایه مدل های نسل گذشته صورت گرفته اما یکی از مهمترین تغییرات ظاهری آن، شکل متفاوت طراحی دوربین پشتی و برجستگی آن می باشد که از دو لبه بالا و چپ کاملاً به چارچوب گوشی چسبیده است. سامسونگ در این گوشی از تراشه پرچمدار این روزهای کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 استفاده کرده و در کنار آن 12 تا 16 گیگابایت حافظه رم نیز تعبیه کرده که فراتر از استانداردهای امروزی است. میزان فضای ذخیره سازی هم از بین سه گزینه 128 ، 256 و 512 گیگابایت قابل انتخاب است که البته به واسطه فقدان شیار کارت حافظه باید در هنگام خرید دقت کافی را در انتخاب مدل مناسب خود داشته باشید. دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و قابلیت بزرگنمایی 100 برابری، دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی و پشتیبانی از قلم اس پن، از دیگر ویژگی های برجسته گلکسی اس 21 اولترا هستند.

شیائومی می 11 اولترا

می 11 اولترا در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های شیائومی است و به تراشه 5 نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز شده است. این گوشی از یک دوربین سه گانه با سنسورهای 50، 48 و 48 مگاپیکسل بهره می برد که یکی از بزرگ ترین نقاط قوت آن بوده و امکان بزرگنمایی 120 برابری را مهیا کرده است. همچنین یک نمایشگر کوچک در کنار لنزهای دوربین پشتی تعبیه شده که می توان از آن برای کادربندی بهتر در هنگام ثبت عکس های سلفی استفاده کرد. می 11 اولترا از لحاظ ظاهری واقعاً زیباست و لبه های خمیده، نمایشگر بدون حاشیه و شکل جالب دوربین پشتی باعث شده تا این گوشی یکی از جذاب ترین مدل های بازار باشد. حافظه رم می 11 اولترا از بین دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی آن هم از بین دو گزینه 256 و 512 گیگابایتی قابل انتخاب می باشد.

گلکسی نوت 20 اولترا

از آنجا که سامسونگ رسماً اعلام کرده امسال خبری از سری گلکسی نوت نخواهد بود، پیشرفته ترین مدل سال گذشته یعنی گلکسی نوت 20 اولترا تا سال آینده به عنوان پرچمدار این سری باقی خواهد ماند. این گوشی برای پردازش اطلاعات از تراشه اسنپدراگون 865 نیرو می گیرد و 12 گیگابایت حافظه رم دارد. فضای ذخیره سازی داخلی آن هم 128 تا 512 گیگابایت است که مطمئناً برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود. در زمینه عکاسی و فیلم برداری هم یک دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته اند. اما مطمئناً مهمترین نقطه گلکسی نوت 20 اولترا قلم دیجیتالی فوق پیشرفته آن است که به صورت بی سیم نیز قابلیت استفاده بوده و می تواند به عنوان کنترل از راه دور شاتر دوربین و موارد دیگر، کاربرد داشته باشد.

شیائومی ردمی نوت 9

گوشی های سری ردمی نوت از خوش قیمت ترین و محبوب ترین محصولات شیائومی هستند. جدیدترین مدل از این سری با نام ردمی نوت 9 هم از این قاعده مستثنی نبوده و با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شده است. پردازنده میان رده هلیو G85 به عنوان قلب تپنده این گوشی انتخاب شد و می توان آن را با رم 3 ، 4 یا 8 گیگابایتی تهیه کرد. فضای ذخیره سازی داخلی آن چنان بالا نیست و تنها دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی پیش روی خریدار قرار گرفته است. البته برای جلوگیری از افزایش قیمت، شرکت تولید کننده نمی توانسته حافظه داخلی بیشتری در نظر بگیرد. دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات شاخص ردمی نوت 9 هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9658

به "با بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین گوشی های شیائومی و سامسونگ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید