انصارالله هویت فرمانده ارشد جدا شده از ائتلاف سعودی را فاش کرد

به گزارش انوار بلاگ، یکی از اعضای انصارالله ضمن فاش کردن هویت فرمانده جدا شده از ائتلاف متجاوز، خاطرنشان کرد، فرماندهان بیشتری آغاز به هماهنگی با صنعا برای بازگشت به آغوش وطن نموده اند زیرا به دروغ بودن ادعاهای ائتلاف پی برده اند.

انصارالله هویت فرمانده ارشد جدا شده از ائتلاف سعودی را فاش کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آدینه (دیروز) از جدایی یکی از فرماندهان ارشد ائتلاف سعودی اطلاع داد و گفت، به زودی هویت این فرمانده اعلام می گردد.

وی امروز به شبکه المیادین گفت، فرمانده وابسته به ائتلاف سعودی که به صنعا بازگشته سمیر رضوان نام دارد و وی دروغ بودن ادعاهای ائتلاف را فاش نموده است.

البخیتی در ادامه گفت: هزاران نفر قصد بازگشت به وطن را نموده اند و ما تمام این افراد را در آغوش خواهیم گرفت.

این عضو انصارالله توضیح داد، فرماندهان عالی رتبه ای پس از اینکه به دروغ بودن ادعاهای ائتلاف متجاوز پی برده اند آغاز به هماهنگی با ما برای بازگشت نموده اند.

وی تأکید کرد، فرماندهان یمنی به زودی به آغوش وطن باز خواهند گشت و در صفوف مزدوران ائتلاف سعودی خلل وارد خواهد شد. ائتلاف متجاوز نشان داده که احترامی برای نظامیان وابسته به خود قائل نیست، تنها به منافع خود فکر می نماید و شیوه توهین در قبال افراد وابسته به خود را در پیش گرفته است.

در همین ارتباط سمیر رضوان اظهار داشت: طارق صالح و امارت، کشور را تقسیم کردند و از انسان ها مانند برده استفاده بردند.

بر اساس گزارش رسانه ها، رضوان فرمانده پادگان ابوموسی الاشعری در الخوخه در ساحل غربی یمن و از نیروهای طارق صالح (معروف به عفّاش) - وابسته به امارات- بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 580

به "انصارالله هویت فرمانده ارشد جدا شده از ائتلاف سعودی را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله هویت فرمانده ارشد جدا شده از ائتلاف سعودی را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید