امامی و متقی نیا به رده بندی رسیدند، حذف سرلک و شریعتی نیا

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابتهای چهار وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از صبح امروز در شهر تامپره فنلاند آغاز شده، یونس امامی و محمد متقی نیا در اوزان 60 و 74 کیلوگرم کشورمان به دیدار رده بندی رسیدند.

امامی و متقی نیا به رده بندی رسیدند، حذف سرلک و شریعتی نیا

بر این اساس نتایج آزادکاران کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید. وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.در این وزن مختاراف از آذربایجان و زورابیان از ارمنستان فینالیست شدند.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به فزونی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف عبداله احمداف از روسیه رفت که با نتیجه 6 بر 5 باخت و به رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز بجنگد.احمد اف از روسیه و مک کی از آمریکا فینالیست های این وزن هستند.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد. وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت، اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر باخت و به گروه بازنده ها راه یافت. متقی نیا در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 رادیک والیف از روسیه را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.در این وزن هال از آمریکا و شاپیف از ازبکستان راهی دیدار فینال شدند.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول، در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 باخت که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی، شریعتی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.در این وزن موسایف از روسیه و ماتچراشویلی از گرجستان به دیدار فینال راه یافتند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 773

به "امامی و متقی نیا به رده بندی رسیدند، حذف سرلک و شریعتی نیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی و متقی نیا به رده بندی رسیدند، حذف سرلک و شریعتی نیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید