افغانستان، واکنش به حمله کابل؛ کارد به استخوان رسیده است؛ دولت پاسخ روشن دهد

به گزارش انوار بلاگ، بعضی از رهبران سیاسی در افغانستان اعلام کردند که دولت باید درباره حمله روز گذشته غرب کابل و چگونگی وقوع آن پاسخ روشنی داشته باشد، زیرا کارد به استخوان رسیده است.

افغانستان، واکنش به حمله کابل؛ کارد به استخوان رسیده است؛ دولت پاسخ روشن دهد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، محمد محقق رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و عضو ارشد تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در یک نشست خبری پس از حمله تروریستی روز گذشته به مراسم بزرگداشت شهید عبدالعلی مزاری خواهان آنالیز همه جانبه این رویداد شد.

محقق گفت بی مسوولیتی در مقابل خون مردم یک فاجعه است و اضافه نمود که براساس آمارهای نهادهای مستقل در این حمله بیش از 70 نفر کشته شدند.

وی ادامه داد کارد به استخوان رسیده و دولت افغانستان باید درباره این حملات که پیش از این نیز بارها اتفاق افتاده پاسخ روشنی دهد.

محقق گفت برای آنالیز حمله روز گذشته باید هیئتی ایجاد گردد و در آن باید از نهادهای مختلف عضو باشند.

وی در روز گذشته نیز گفته بود که برای جلوگیری از برگزاری مراسم کوشش هایی شده بود و حمله مسلحانه نیز بیشتر جنبه سیاسی داشت.

کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان نیز با تاکید بر جوابگو بودن دولت درباره این حمله گفت: دولت باید پاسخ حمله دیروز را بدهد زیرا ارگان های امنیتی از امنیت مراسم اطمینان داده بودند.

اسدالله سعادتی معاون دوم تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی نیز این حمله را مشکوک خوانده بود.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3010

به "افغانستان، واکنش به حمله کابل؛ کارد به استخوان رسیده است؛ دولت پاسخ روشن دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افغانستان، واکنش به حمله کابل؛ کارد به استخوان رسیده است؛ دولت پاسخ روشن دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید