افزایش گرسنگی در بین بچه ها و اقلیت های نژادی آمریکا

به گزارش انوار بلاگ، دولت آمریکا روز چهارشنبه از افزایش گرسنگی در بین بچه ها، سیاهپوستان و دورگه های لاتین تبار در سال 2020 میلادی خبر داده است.

افزایش گرسنگی در بین بچه ها و اقلیت های نژادی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت آمریکا گفت: توسعه ویروس کرونا موجب تعطیلی بسکمک از کسب و کارها شده و میلیون ها نفر را برای دستیابی به مواد غذایی مورد نیاز و کافی با چالش های زیادی روبرو کرده است. این بحران در بین بچه ها، سیاهپوستان و دورگه های لاتین تبار شدیدتر بوده است.

بر اساس این گزارش، به طور کلی ناامنی غذایی در آمریکا در سال 2020 میلادی به 10.5 درصد رسیده که نسبت به 2019 میلادی تغییر نداشته و پایین ترین رقم از رکود بزرگ اقتصادی به تعداد می رود.

دولت آمریکا برای مقابله با تبعات منفی بحران شیوع ویروس کرونا میلیاردها دلار برای تامین مواد غذایی اقشار نیازمند و آسیب پذیر هزینه کرده است.

آمارهای تازه نشان می دهد بیش از 20 درصد آمریکایی ها در سال 2020 میلادی مجبور به دریافت کمک ها و اعانه های غذایی دولت شده اند.

دولت آمریکا اذعان کرده است که گرسنگی در بین سیاهپوستان و دورگه های لاتین تبار به شدت افزایش داشته است. بیش از 25 درصد خانوارهای سیاهپوست در سال 2020 میلادی با ناامنی غذایی روبرو شده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10739

به "افزایش گرسنگی در بین بچه ها و اقلیت های نژادی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش گرسنگی در بین بچه ها و اقلیت های نژادی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید