اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش انوار بلاگ، اسامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد استعداد درخشان برای سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شیراز اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان برای سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شیراز اعلام شد.

پذیرش نهایی دانشجو منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده از طریق داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پی گیری قانونی انجام خواهد شد.

افرادی که نامشان در دو رشته - گرایش به نام پذیرفته شده اعلام شده است، لازم است تا 19 خردادماه در یکی از رشته ها انصراف خود را اعلام کنند. در غیر این صورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یکی از رشته - گرایش ها نام آن ها را حذف کند.

پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش دارند می توانند تا 15 مردادماه انصراف خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل شناسنامه ای از طریق پست الکترونیکی [email protected] به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کنند.

چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان، هماهنگ و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق کنکور سراسری، از طریق سایت دانشگاه شیراز اعلام خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10268

به "اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید