آغاز پویش همدلی برای تهیه 100هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی

به گزارش انوار بلاگ، استاندار آذربایجان غربی از آغاز پویش همدلی برای تهیه 100هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی برای افراد نیازمند برای سه ماه متوالی خبر داد.

آغاز پویش همدلی برای تهیه 100هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهرکمک در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در تجهیز آزمایشگاه های استان به امکانات تشخیص کرونا خوب عمل کرده است، افزود: این فرایند باید توسعه یابد و با افزایش نمونه گیری از مردم زمینه های کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال فراهم شود.

وی با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند تا خاتمه فروردین ادامه دارد، گفت: از روز شنبه 23 فروردین صنوف کم ریسک که در آنها کمترین تجمع رخ می دهد برابر دستور العمل ابلاغی و با رعایت موازین بهداشتی آغاز به کار خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: صنوف پرریسک از قبیل کافی شاپ ها و استخر و مراکزی که در آنها تجمع رخ می دهد نیز تا خاتمه فروردین تعطیل هستند و برای ادامه فعالیت آنها پس از فروردین نیز در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی از فرمانداران و دستگاه های اجرایی خواست تا طرح فاصله گذاری هوشمند را با جدیت دنبال کنند.

شهرکمک با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در راستای ساعت کار ادارات از روز 23 فروردین ماه گفت: بر این اساس ساعات کار اداری از 7:30 تا 13:30 خواهد بود و فعالیت ادارات به این صورت است که دو سوم سر کار خواهند بود و یک سوم مجاز هستند که سر کار نباشند و بخش های مختلف نسبت به این یک سوم، گردشی تصمیم گیری بکنند.

وی اهمیت نقش تولید در شرایط فعلی کشور را یادآور شد و افزود: گردش چرخ تولید کم از تلاش مدافعان سلامت نیست و این چرخ باید با درنظرگرفتن دستور العمل های بهداشتی بچرخد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی نیاز کارخانجات و واحدهای تولیدی درباره تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی به دلیل اهمیت نقش آنها باید تأمین شود.

برای قطع زنجیره انتقال ویروس همه باید جدی باشند

شهرکمک درباره مبتلایان به کرونا و لزوم اعلام نتیجه آزمایش مثبت این افراد به محل کار و خانواده و نیز پیگردهای قانونی درباره افرادی که بهبودی می یابند؛ اما از مراجعه به استراحتگاه ها امتناع می کنند نیز گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس همه باید جدی باشند و مصوبات را به طور کامل اجرا کنند.

وی از آغاز پویش همدلی برای تهیه 100 هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی برای افراد نیازمند برای سه ماه متوالی خبر داد و گفت: در این پویش که مدیران و کارمندان دولتی نیز می توانند با اختصاص مبالغی مشارکت کنند تا همه در کنار هم بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

شهرکمک افزود: در این پویش خیران، بخش دولتی و نهادهای حمایتی در حمایت از افراد بی بضاعتی که به دلیل شیوع کرونا دچار ضرر شده اند و تحت حمایت نهادهای حمایتی نیز نیستند پای کار می آیند.

وی از خیران و مدیران و کارمندان دولت خواست تا با مشارکت در این پویش همدلی نسبت به حمایت از هم استانی های نیازمند اقدام کنند.

شهرکمک افزود: کارمندان دولت می توانند کمک های خود را با هماهنگی مدیران مربوطه به این پویش اهدا کنند تا هرچه زودتر این بسته های معیشتی تهیه و توزیع شود.

انتهای پیام/4117/4062/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3770

به "آغاز پویش همدلی برای تهیه 100هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پویش همدلی برای تهیه 100هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید